Kontakt Arriva
Har du spørgsmål eller input, hører vi meget gerne fra dig. Vores Kundeservice sidder klar til at hjælpe ved telefonerne på 70 80 44 44 alle dage i tidsrummet fra kl. 6 til 24. Du kan også kontakte os skriftligt ved at vælge dit emne nedenfor. Bemærk venligst, at vi besvarer skriftlige henvendelser hurtigst muligt og senest inden 10 hverdage.
Skriv til kundeservice
Inden du skriver til os om en kontrolafgift, kan du tjekke om vi allerede har skrevet svaret på vores side om kontrolafgifter.
- Jeg glemte mit Pendler- eller Ungdomskort og fik en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular.
- Jeg har mistet betalingsoplysningerne: Benyt denne kontaktformular.
- Jeg vil gerne klage over en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular
Man kan scrolle i tabellen
- Jeg vil søge om Arriva Rejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
- Jeg vil gerne søge om Arriva Pendlerrejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
Man kan scrolle i tabellen
- Jeg har ikke modtaget min købte billet: Benyt denne kontaktformular.
- Jeg har købt en forkert billet, købt for mange billetter eller har en ubenyttet billet: Benyt denne kontaktformular.
- Jeg har øvrige henvendelser vedrørende købte billetter: Benyt denne kontaktformular.
Man kan scrolle i tabellen
- Jeg har glemt noget i toget, eller har spørgsmål vedrørende hittegods: Benyt denne kontaktformular.
Man kan scrolle i tabellen
- Jeg ønsker at bestille en grupperejse eller har spørgsmål til grupperejser: Benyt denne kontaktformular.
Man kan scrolle i tabellen
- Klik her for at stille et spørgsmål om produkter eller service.
- Jeg vil gerne klage over produkter eller service: Benyt denne kontaktformular.
- Klik her hvis du har fået forkert / mangelfuld rejseinformation.
- Hvis du vil klage over en rejseoplevelse skal du benytte denne kontaktformular.
- Klik her hvis du vil klage over at dit tog var forsinket / blev aflyst.
- Drejer din henvendelse sig om noget helt andet? Benyt denne kontaktformular.
Man kan scrolle i tabellen